سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، بردباری است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :21228
تعداد کل یاداشته ها : 5
103/1/10
2:49 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
ازیتا رسولی[214]
سلام گلهای مهربونی این وبلاگ متعلق به خودتان است لطفا حتما یه سری بزنید و نظر ارزشمند خودتان را برام بدید ممنونم دوست شما ازیتا

خبر مایه
پیوند دوستان
 
کلبه کلبه تنهایی سفیر دوستی .: شهر عشق :. منطقه آزاد مشاوره - روانشناسی حرف های تنهایی عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر) گروه اینترنتی جرقه داتکو شاه تور مکاشفه مسیح به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ هر چی تو دوست داری اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... اصولی رایانه باشگاه پرواز صل الله علی الباکین علی الحسین ستاره سهیل *ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی* غلط غو لو ت آزاد اندیشان سبک سری های قلم... به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید تبریک می گوییم شما به ساحل رسیدید!!!!! ارون سه ثانیه سکوت دهاتی دکتر علی حاجی ستوده مسائل شیطان پرستی در ایران و جهان قلب خـــــــــــــــــــــــــــاکی عشق عسل.... ミ★ミسکوت غمミ★ミ Romance شاخه نبات عشق نردبانی برای لمس رویا ها sayeh. چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟) عاشق تنها.... آریایی آرش...پسر ایده آل من عاشقی جوونی کجایی... زندگی زیباست پس بخند شرکت نمین فیلتر خاطره کلبه ی درویشی اس ام اس عاشقانه داستان های زیبا +مطالب عاشقانه سلام خوش اومدین دیار غم ورود افراد بی حال ممنوع عنوان ندارد حدیث تک شاخ عمومی صادق یه مخلوق پلنگ صورتی

مهربانان  زیباترین احساساتم را با قلم عشق نثار شما خوبان خواهم کرد

عطر اغوشتان را دوست دا رم  چرا که بوی بهترین یاسهای زندگی را بری من تداعی میکند

صدای قلبتان را دوست دارم چرا که زیباترین اهنگ زندگی را می نوازد

دستان پر از مهرتانرا دوست دارم چرا که بذرهای محبت را بر زمین وجودم می پاشند

چشمانتان را دوست دارم چرا که زیباترین مرواریدهای عالم در این صدفها نهفته است

ای یاسهای سپید زندگی شما را در کدامین گلستان عشق بگذارم که طراوتتان جاودانه باشد

اما نه ؟  نمیشود شمارا در گلستان زمان نهاد چرا که هیچ گلستانی لایق این همه زیبایی و مهربانی و صفا نیست

پس شما را در اعماق جاودان قلبم خواهم نهاد که سراسر از عشق شما لبریز است

ای یاسهای سپید وجاودان  امروز از فراز  و نشیب روزها هنوز خانه قلبم از عشق شما خوبان گرم است

 

جاودانه های

 

 

بی مثال قلبم

 

 

الهی تا ابد

 

 

 

پایدار باشید           دوستتان   ازیتا                                                            


90/6/6::: 10:37 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام دوستان گلم من برگشتم از پارسی بلاگ چه خبر؟ تو انتخابات کی برنده شد خواهش میکنم یکی بهم بگه ممنونم از همتون خیلی خوشحالم دوباره در جمع شما هستم ...
+ نازنینان عید بر شمـــــــــــــــا مبارک باد ایشالله شیرین کام باشید


+ بای


+ خدایا این اسرائیل هم واسه ما ادم شده تهدیدمیکنه..بگوش باش ای اسرائیل تو که هیچ بزرگترهات هم اگه امام دستوربده نابودین مطمئن باش


+ یــــــــــاعلی مددی کن این روزا خیلی دلم گرفته!!!!!


+ ای بابا... این یه زمانی فوتبال بوده ها!!!!!!!!


+ نظر سنجی بنظر شما جنسیت اف1 چیه همراه جوایز نفیس........
+ سلام بر همگی......................
+ قلم ارزو به لوح دلم ... نقش دیگر به یادگار کشید ...
+ سلام خوبان صبح ادینه تون بخیر روزی خوبی داشته باشین

خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست